Uśmiechnięty zatrudniony wykonuje zadania bardziej produktywnie . To slogan, ale nastroju jaki widać w biurze nie powinno się deprecjonować. Gdy jest kiepski, wzrasta fala wypowiedzeń, podwładni nie są skuteczni , a niedostatek oddania w zadania powoduje straty przedsiębiorstwu. W jaki sposób w takim razie zadbać o przyjazną atmosferę? Zapewniając zatrudnionym od czasu do czasu odrobinę rozrywki. Na przykład za pomocą rozrywki teambuildingowej w postaci gry miejskiej. Czy gry miejskie to rewelacyjny sposób na event dla firmy? Głównie z powodu tego, że są niestandardową metodą rozrywki. Większość organizacji w obszarze imprez dla załogi wybiera takie aktywności jak wyjazdy, grill , spływy kajakowe. Podwładni są już zmęczeni w kólko tymi samymi formami imprez . Organizacja gier miejskichGra terenowa to nowość – co może ich zaangażować i pozwala na uczestnictwo w niebanalnym wydarzeniu. gry terenowe to również element budowania zespołu. W miejsce typowego treningu, który zazwyczaj jest ponadplanowo planowany obok eventu dla pracowników, komponenty rozwoju grupy i treningu związanego z otwartością i zaufaniem jest szansa dołączyć w grę miejską . Podwładni ani nie zauważą, kiedy dzięki wspólnym taskom i rywalizacji między teamami spoją się więzy w firmie, a pracownicy mocniej się dopasują. gry terenowe umożliwiają też na dostrojenie programu do indywidualnych oczekiwań uczestników i całej firmy. Zadania są w stanie być oparte o wartości firmy, wykorzystywać misję firmy, dla której integracja jest opracowywana. Gry miejskie organizacja może spożytkować nie tylko z okazji eventu dla pracujących osób – tego typu forma zabawy funkcjonuje idealnie też jako opcja budowania employer brandingu firmy, opcja marketingu korporacji lub jej produktów, zabawa dla kontrahentów organizacji.